Allways sunny

Solen sikiner och man kan inte bli mer än glad. Inet skrivit på några dagar nu "Fy på mig".  Idag har jag iallafall varit på Arbetsförenings möte med tre glada, trevliga damer (ironi). De var inte allt för engagerade..

Dam nr 1 - Oj, vilka möjligheter ni har...
Dam nr 2- mmm... verkligen..
Säger de utan att le eller med en gnutta hopp i rösten. De kunde lika gärna ha sagt att det är kört för oss alla ^^

Sen kom jag hem och sprang min runda, coh nu sitter jag och ska snart kolla buss/tåg tabeller. Ska in till Nybro idag igen för att fixa de sista möblerna till uteplatsen. HURRA!

Igår var jag på Cappilago och klippte mig, det var hur skönt som hellst att ta bort de slitna topparna. Hon fick klippa bort ca 4cm hår och endå har jag relativt långt kvar :)  Sen fick det bli billigare hemmafärging som Anna hjälpte mig med. Så nu är jag mörkbrun i håret, tyckete det blev najs och det är det enda som räknas!

I förrgår var jag och fikade med min gamla klasskamrat Sofie. Det var verkligen trevligt tyckte jag, och somd et burkar bli de få gångerna vi ses så är vi med varandra hela dagen. Från kl 15 till typ 22.. AWESOME!

Imorgon kommer mamma och hälsar på, måste hinna dammsuga en snabbis innan då. Kanske kan göra det ikväll eller imorgonbitti. Får se vad som passar bäst. Nä, i need to go now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0