Fredag

Idag fick jag ett roligt mail av min kära granne Mathias Rabbelebabban jogg.se. Om man klickar på kartbilden så kan man mäta hur lång ens springrunda är ist för att t.ex. gissa som jag gjort. Jag trodde att min löprunda var på ca 2.1km, men den är tydligen 2.9km. Lite extra långt. Så har vi springrundan på Öland som jag ska klara av all by myself på 6,2km (Runt Semseterbyn - Haget - Hunderum). Alltså om jag lyckas springa min runda typ 2 ggr om så borde det ju funka! Nu har jag bara kommit halvägs >.< ..

MEN SNART SÅ!

Har tyvärr inte sprungit idag, var allt för lat på morgonen och sen när jag tog tag i mig själv på förmiddagen så började det hagla som tusan och ösregna! Efter det har det kommit sol - moln/regn hela dagen. Men ska nog orka med en runda senare idag, känner att jag har överskottsenergi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0