Galning på stan..

Japp, idag när mitt kusinbarn Lina och jag var på stan för att utträtta några ärenden så mötte vi på en galning som vanligt. Dock såg han inte ut som en galning, han var klädd "normalt" och så. Han kom fram till mig och Lina när vi satt på en parkbänk precis utanför systembolaget. Hade varit inne och handlat till Susanne (då hennes tåg var försenat och hon inte skulle hinna handla själv) trodde då att han skulle fråga mig ifall jag hade köpt ut till Lina. Han ställde sig precis framför mig och samtalet såg ut så här

Jag - Ja? Var det något särskilt?
Han - Ja.. vad heter du?
Jag - Eehmm.. Sandra
Han - Sandra gick på vägen.. Vägen öppnade sig för henne (sen började han babbla på någon dikt, då förståd jag att han var en knäppgök)
Lina - Nä, Sandra sla vi gå till bussen?
Han - Varför fick ni så bråttom när ni såg mig?
Jag - Vi lyssande på dikten ju (Börjar skriva på mig)
Ganlingen började diktera på engelska om någont hjärta som letade efter något..
Jag - Nää.. Nu ska vi till bussen (försöker bli av med honom..)
Han ställer sig jätte nära mig (tror att han ska slå till mig) och säger att jag har vackra ögon och frågar
Han - Har du bra minne?
Jag - Mmm.. varför undrar du?
Han - Mitt nummer är 2153..

Då reste jag mig bara upp och jag och Lina gick med raska steg in i en affär. Fy vilken knäppgök

       
Alla unga kvinnor i Kalmar, akta er för en kort, knubbig man med svarta breda bågar och svart basker.. Han kan vara efter ER!

Gick iallafall till EDT Studio (tatuering) och berättade om min Sussandra tatuering jag vill ha i nacken. Han skulle ringa mig när skissen var färdig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0