Grattis syster ♥

Idag fyller Susanne, min syster hela 23år!

Ja må hon leva, jag må hon leva, jag må hon leva ut i hundrade år!!

Hela familjen firade henne igår då hon var kvar i Kalmar, nu är hon tillbaka i Jönköping hos sina vänner. Hoppas de grattar henne ordentligt idag!

I lördags hade vi en liten förfest hemma hos mig innan vi gick vidare till Palace. Ibörjan var det helt dött, fast klockan var 23:30. Men det blev bättre senare, och jag hade grymt kul. Thanks to everyone. Speciellt min syster som skämde bort mig genom att bjuda mig hela kvällen!! ♥ 


Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

Tack vad söt du är =)

Självklart bjuder jag min bästa syster på en trevlig kväll =) Puss

2010-04-19 @ 17:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0