Haj i svenskt vatten?

Ja Susanne, kolla inte på detta klipp ifall du vill bada i havet i sommar


(Hade inte varit allt för kaxig som man stötte på denna figur, trots att det är "ofarlig" för människor)

Nu har jag nog sökt de program jag vill söka till högskolan, sökte 4 program och 1 kurs. Får se vad jag kommer in. Men det känns ganska bra endå, kan kanske lägga till någon mer ikväll, för ikväll är det sista dagen.

Idag har jag städat och moppat lägenhten för mamma är på väg, det kan ju inte vara stökigt om ens mor ska på besök, haha.. Shit, måste äta frukost nu, har inte gjort det än.. Och klä på mig lite rediga kläder. AJA! Igår målade jag och Amanda (Henriks lillasyster) de sista möblerna så nu är det bara att ta hit dem så kan man börja sitta ute när det är varmt och skönt :D 


Kommentarer
Postat av: Minnali

Haha! "om du nu stöter på en Brugd när du är ute och simmar ska du inte bli rädd utan bara känna dig otroligt lyckligt lottad"

2010-04-16 @ 10:03:58
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0