Hemmadag

Idag har det varit en riktigt hemmadag för mig. Förutom när jag var hos jobbcoahen eller på min löparrunda. Bara varit hemma och kopplat av. Har ett stort godissug efter choklad (Henriks påskgodis har varit framför mina ögon hela dagen utan att jag fallit för frestelsen) och en lätt spänning i huvudet. Kanske socker som min hjärna behöver? Mohaha.. Får se om det blir något senare.

Gjorde en lite paint bild över påsken, Karin, Jag, Stina och Suss. MYS


Nää.. Nu ska jag göra något annat. BYE!


Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

AHhaha ahhhhhhhh det var ju precis så det var =D du lyckades verkligen fånga "the moment" sis ;)

2010-04-08 @ 16:41:40
Postat av: Karin

Haha, klockrent ju! Och gud vad duktig du är på att illustrera Sandra.

2010-04-08 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0