Inlines

Puh.. Kom precis hem från årets första Inlines runda med älskling. Gud vad kul och härligt det var. I början av dagen tänkte jag först spela lite Wii med mig själv medans Henrik skulle hålla på med hockeyfilmerna. Men då vände sig Henrik mot mig och sa "ska vi inte hitta på något istället? Vi kan åka inlines?" Jag var tyst i några sekunder för att tänka igenom förslaget. Det var ju mer än ett halvår sen sist och jag är inte allt för bra på det när jag blir stressad, och i Kalmar finns det många bilar som stressar. Men sagt och gjort, vi gick ner till förrådet och hämtade upp grejerna och vi var iväg!

              
Hjälm är ett måste för både mig och Henrik då det sker en vurpa. Jag vill även inte åka utan mina handledskydd då jag vurpade 2 ggr idag (en på höften och en på rumpan) och de hjälpte till att ta emot utan en skråma på händerna! Henrik klarade sig vurpfri denna gång, dock kanske för han fick inte åka iväg allt för fort och lämna mig ^^

Detta måste göras om! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0