Ny choklad

Igår, efter att mamma åkte hem var jag grymt sugen på en glass. Så jag och Henrik gick till kiosken här brevid och köpte en pinnglass var, och precis när jag skulle betala såg jag en ny smak från Marabou Passion Limited Edition. Som den choklad älskare jag är var jag tvungen att ta med den, Henrik suckade lite lätt åt mig men tror allt att han var lite sugen själv ;) 

          
Hur smakar denna Choklad då? Jag tyckte inte att det var  en sådan höjdare faktsikt, den smakade konstgjord och tyckte smaken "skärde sig" med chokladen. Sen på bilden ser det ut som om det ska vara Chili i, men jag kände inte en chilismak alls! Jag är van att äta Lindt Chili chokladkaka som verkligen smakar chili. Henrik tyckte dock att man kände en viss chilismak, men inte jag.

Alltså: För konstgjord söt smak utan chili.. Om man ska sammanfatta allt.

Idag kommer min kära syster på besök ♥ Det blir en hastig helg med en massa kalas! På lördag ska vi fira broders flickvän Tina som fyller 30, Susanne fyller 23 sen fyller Tim och Lina 18/17år. Massa kalas! Måste in till stan snart och handla presenter, nu vet jag äntligen vad jag ska köpa!!

Ikväll blir det även en musikal Fame med Henriks lillasyster Ida. GO IDA GO!! GO IDA GO!!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det var ju inte så bra betyg för den chokladen :)

2010-04-16 @ 13:55:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0