Perfekta Söndagen..

Idag har det varit en perfekt dag tycker jag! Man vaknade dock av en katt som ville ha lite uppmärksamhet, men efter det var det bara att äta en ordentlig frukost och en varm kopp tea. Sen när vi var mer vakna satte vi även idag på oss våra Inlines och pkte iväg på en mycket längre runda. Mina ben var som halvkokta spagettie i slutet, mjuka men endå stenhårda ^^. Shit vad mina muskler fick kämpa, men det var bara skönt och jag ramlade inte en enda gång! Sen när vi kom hem ringa Anna mig och frågade om vi ville följa med henne på stan för att kanske se matchen KFF - GAIS, och det ville vi gärna! Så vi satte oss på Krögers, unnade oss en Club sandwish och lite öl/cider. Riktigt trevligt!

                 
                Jag ser inte på glad ut, men det var jag! Matchen slutade för övrigt 2-2.

Sen när vi kom hem satte Henik på kaffebryggaren och vi satte oss för första gången ute på uteplasten i våra "nya" utemöbler. Där satt vi och njöt av solen ett bra tag. Sen dök det upp en liten grå katt som var nyfiken. Då blev vi sugna på att bara ta ut våra för att sitta i solen med. Sagt och gjort! Vi tog varsin katt och fick dem avslappnade och lugna (till viss del) och så försökte vi klappa bort de värsta hår som satt löst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0