THANK GOOD

Pust och stön, det har varit en härlig men endå hemsk påskhelg för mig. Den var jätte mysig för Susanne kom till Öland, Stina med familj kom, Karin, Jimmy med flickvänm barn och Linda. Det var jätte trevligt. Vi åt, skrattade, drack (Oh, yes) och hade härliga sommar känslor i kroppen. Det var det bästa!

Sen, det mindre roliga var Alfa-kassan.. Fick äntligen besked av dem och de kan hoppa upp och sätta pinnen i röven eller något. Jag fick inte ens hälften av vad jag trodde, det var som en käftsmäll. Men tack vare Susanne, Stina och Älsklingen känns det bättre nu.

Så min helg har varit allt från glada, härliga skratt - till - kvällar då jag bara gråtit. Men nu känns allt mycket bättre! Kom precis hem från Öland med Anna och har fått brev från skatteverket, jag ska skicka dem ett brev fullt med pussar och kramar. Allt de onda känns helt plötsligt inte alls så relevant. FAN VAD SKÖÖNT! Det tycker Henrik med, stackarn.. Han var så nervös när jag skulle öppna brevet att det skulle stå minus framför siffrorna att han ville hinna ut. Han vill nog inte se mig mer ledsen, men när han hjälpte mig att hitta summan jag kommer få tillbaka log vi båda glatt och jag fick en härlig rysning genom hela kroppen. UNDERBART!

Nu ska jag gå över till Anna för att berätta den underbara nyhten och se lite KFF fotboll

Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

Underbart söta du!! Ja helgen var verkligen trevlig! =) Hur gott som hellst... Du förtjänar lite medvind nu så jag gläds med dig! Hahha jag visade lejonklippet för en tandhygienist i Aneby.. Haha hon började tokböla =) Kul! Puss

2010-04-06 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0