Kristna?

Ja, man skulle nästan kunna tro att vi är kristna här hemma på Lindölundsgatan. För i helgen har vi spenderat våra morgonar i kyrkan. I lördags var det konfirmation och idag dop (Henriks släkt då, så ni behöver inte känna er utanför ifall ni inte blev bjudna... Ifall ingen av er nu är från Henriks släkt, då blev det nu bara pinsamt)

Och eftersom det varit sådant strålande väder var jag riktigt sommar fin i klänningar av olika slag. Dock har jag inga bilder från lördagen, då det var konfirmation.. Men idag, på dopet tog jag lite bilder för då hade jag min kamera med mig :)

Henrik var en stolt gudfar till lilla Ella. Dock blev det lite svettigt till slut :)

Oskar (Henkes kusin) med flickvän Tove var där

Och sen var det jag och Henrik.

Efter dopet åkte jag och Henrik till Kalmar slott och passade på att ta lite fina bilder. Det gjorde vi först och främst till Henrik, han behöver några snygga foton till en grej. Och när vi var där passade även jag på att posera lite. Det var lite roligt, men lång-klänning och alt. Men orkar inte lägga upp de bilderna nu.

Vi har precis kommit hem från Oskar och Tove, efter att ha köpt sjukt mycket lösgodis och kollat på en hyffsad film sa vi godnatt till varandra och nu sitter vi här :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni är så stiliga!!!

2011-05-10 @ 04:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0