Snyggisar

Sitter och rensar lite på min dator, gör skrivbordet snyggt och lägger bilder i rätt mappar o.s.v. Som skrivbordsbild på datorn har jag en bild som jag, Susanne och Linda tog tillsammans i sommras med Alex. Som vi skulle ge till honom som tavla när han fyllde år i Augusti (han fick den i påskas, haha, bättre sent än aldrig).

Denna har jag på datorn

Och denna har jag på min mobil (iPhone 4, för er som inte visste det)

Vi är allt ett par puddingar alla fyra, dock var Alex inte alls glad att följa med fastrarna och moster på äventyr vid sjöboden. BTW, vi har blivit fastrar/moster igen!!

Välkommen till familjen ♥

Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

Åhh det ska bli så kul att se den där lille =) längtar efter er alla, men snart är det sommar o mys för hela slanten =)

2011-05-05 @ 08:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0