SYSTEMKAMERA!!

Shit, jag är sjukt impulsiv ibland. Inte alls bra, måste börja tygla mig själv.. Men jag vill så gärna, GÄRNA ha en systemkamera. Och nu när jag då jobbar i en digital-pryl affär kan jag inte annat än bara fantisera om dessa, jag är sjukt sugen på en Canon EOS 550D.

De som känner mig något vet ju att jag tycker det är väldigt roligt att fotografera, och denna är inte allt för dyr. Fast inte så billig heller :p runt 6500 får man allt ge för den. Men då är den lite med high-tec än de för 2000-3000, som man kan utvecklas med.

IALLAFALL, var sjukt sugen på att spontan köpa den på en delbetalning (räntefritt såklart), men det tyckte inte Henrik var någon bra ide, han tycker att jag vänta tills jag får tillbaka pengar från skatten först. Meeeeeeeen det är ju så långt tills dess :p vill ha en NU! Ska ju på dop och konfermation (Henriks släkt), skulle kunna ta sånna fina bilder. SUCK. Får se hur länge jag orkar hålla fingrarna i styr.

Kommentarer
Postat av: Storasyster Susanne

Hahaha du är verkligen galet spontan. Tur att du har Henke ibland ;) love

2011-05-03 @ 22:11:08
Postat av: josse

Fixar du ett grymt pris på den vita fina iphonen åt mig eller? ;)

2011-05-05 @ 00:07:37
URL: http://bernljung.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0