Syster

Ååh.. Den 10 Juni tar min kära syster examen, efter 3 år i Jönköping Och jag kommer troligtvis missa detta p.g.a att jag ska jobba =/ Är i service-disken och där är vi ett begränsat antal personen som kan detta och hade ingen som jag kunde byta med :(

Sist jag träffade min älskade syster var den 19 April, då hon fyllde år kom hon till Kalmar. Jag mötte upp henne med min cykel och ballonger vid stationen, sen fick hon cykellift hem.

Söta Susanne som är glad över att se mig!


Jag och Henrik firade hennes dag genom att bjuda henne på sushi. Jag börjar faktiskt att älska det! Innan har det varit gott/okej, men nu efter några måltider blir det bara bättre och bättre

Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

Naaaww gumman. Du behöver verkligen inte känna panik för det. Vi firar lite sen när vi kommer hem istället. Sötnos. Älskar dig!! Kramar

2011-05-05 @ 08:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0