Malmö!

Suck, vilken dag.. Det började igår, jag var på Öland och firade pappa som då fyller år.. Snön vräker ner från himlen och det blir snökaos. Henrik som skulle komma upp efter jobbet för att fira stannade kvar i Kalmar, han ville inte åka i ovädret (förstår det). Dock hade jag räknat att åka hem med honom då jag jobbade idag, kl 8. och sedan ta tåget till Malmö direkt efter

Dags för plan B. Ta den jävligt tidiga bussen som gick 05:40, kunde inte sova på hela natten, antagligen orolig resorna eller liknande. Vaknar av mamma kommer upp och det blåser som fan utanför. Värsta stormen så bussen gick inte då heller..

Plan C: bara att ringa de på jobbet och förklara läget, hade ringt dom redan dagen innan och förvarnat, men dags att lägga fram beslutet. Tog en senare buss som gick, kom till Kalmar, fick i mig lite mat och välte ett glas.. Glasbitar överallt.. Men fick en massa tid ä att packa till Malmöresan iallfall så tror inte att jag glömt något nu iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0