Kalmar FF

Igår var jag med Anna på match mellan Kalmar FF mot AIK. Jag och Anna hade sittplater, medans Henrik och hans kusiner fick stå på en läktere. Mohaha.. Inte mitt fel att min kompis har blivit fotbollsfru. Iallafall. Jag kom på att jag ska bli klack ledare för KFF. För deras klack sög... Man hörde AIK:s hela tiden. De hade trummor, flaggor och fina blinkande ljus. Tyckte att jag hördes mer av alla. Stackarns Anna, hoppas jag inte skämde ut henne allt för mycket. Men det var trevligt. Synd bara att de förlorade. Yes yes.. Med 0-1.

Menmen. Imorgon är det sista dagen att anmäla sig till högskolan. Har redan anmält mig på några utbildningar, men ska nog anmäla mig till några kurser med, ifall jag inte kommer in på pogrammen. Menmen.

Pratade med Maria idag med, var ett tag sen. Satan vad jag saknar henne.. Men vi har mycket att göra båda två, så det blir inte att vi ses. Men vi gillar varandra lika mycket iallafall. Shit, nu börjar jag bli blödig. Började tänka på Henrik med, om hur mycket jag saknar honom.. Är på Öland nu, kom hit idag, efter en dag i Nybro. Men det var en underbar dag. Älskar honom så..

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Yo miss mi tooo? =)

2009-04-19 @ 22:33:17
Postat av: Sandra

Jag saknar dig näsatn mest ;D

2009-04-20 @ 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0