SWEDEN BABY!

Yes, yes.. I'ts true.. I'm back in Sweden now. Dock kan jag inte släppa engelskan. Eller jo, det kan jag.. Det gick väldigt lätt faktiskt. Mellan 1-5 April var jag och Henrik i London hos några av mina gamla bekanta. Jacob och Miranda, sånna underbart trevliga människor. De tog väl hand om oss. Under dessa dagar tog jag och Henrik över 300kort. Haha, skoj. Men kommer lite lägga in alla. Iallafall inte här. Men på min facebook har jag lagt upp några stycken.

Nu sitter jag på Öland och har precis ätit mat med min mamma. Nu har hon åkt för att jobba. Så jag är ensam några timmar fram. Men om en halvtimme börjar That's 70's Show, och det är skoj. Så jag sitter mest och väntar på att det ska börja.

Soya, en av våra hundar beter sig lite konstigt. Vi funderar ifall hon har ont någonstans. För hon är helt nere.. När mamma var ute och gick med alla hundarna så sprang hon inte alls iväg och lekte som hon brukar, utan var bara nerstämd. Så igår, när mamma och jag var på ett agility-möte och skulle lyfta upp henne i knät, skrek hon till.. Så piper hon till lite då och då. Vi ska avvakta några dagar för att se ifall det går över. Det kan bara vara en sträckning i musklen typ. Men annars måste vi åka in.

Imorogn kommer familjen Rydqvist och Susanne hem. HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0