GOD JUL!

Ja, det är sant, om ca 2 ½ timme är det Julafton. Underbart! Känner mig som ett barn igen, kommer sova dåligt inatt och vakna tidigt imorgon :)

Just nu sitter jag med nyduschat hår, grönt tea i en stor mugg och kollar på Sagan om Ringen. Mys. Vi tog in våran julgran för inte så länge sen heller. Den står så grann och grön i våran vrå, under den ligger det även lite julklappar som är mina, Henriks och katterna. Jag har fått ett skitstort paket av Henrik, undrar vad det kan vara

Hur ser morgondagen ut då? Det första som händer lär nog vara att jag vaknar med tuppen och vill öppna mina paket med Henrik. Sen går vi oss i ordning för att ta oss till Nybro och äta julfrukost men Henriks familj och dela ut julklappar. Sen bär det av hem hit igen då min familj kommer göra ett litet stopp här för att se på Kalle Anka! Efter det drar vi till Rockneby för att äta mat med Jimmy, Tina, Alex och Tinas familj. Det ska bli ytterst mysigt!

God Jul på er alla!

http://elfyourself.jibjab.com/view/d600uwShrjt8FGix?cmpid=ey_fb_self

Från familjen Svensson

Kommentarer
Postat av: Sebbe

vad är ditt nyårslöfte? =)

kramar!

2009-12-28 @ 18:04:37
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



Jag passar på att önska dig ett riktigt gott nytt år:D



http://housebunny.blogg.se

2009-12-30 @ 17:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0