Julhandla

Long time, long seems.. Eller hur lyder detta ordspråket egentligen? Det var iallafall ett tag sen, menmen.. Hänt lite smått och gott, har tagit svininfluensan vaccin i min vänstra arm. Den mår bra nu! Gjorde det för lilla Alex skull, vill inte smitta ner honom ifall jag bär på viruset.

Varit på Öland i helgen, Johanna följde med dit, det var väldigt mysigt.. Bara vara där, spela sällkapsspel och dricka tea och vin. Percy fyllde även år i Söndags, GRATTIS!

Idag så ska jag, Anna, Johanan och Jocke julhandla i stan. Dock kan jag inte köpa allt för mycket nu endå, ska handla med Susanne mest. Hon kommer nästa helg, HURRA! Längtar efter henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0