Alla gulligull-dag

Det ska förstås stå: Alla hjärtans dag. Men "gulligull" låter lite gulligare. Det var ju för några dagar sen men måste ju berätta vad jag gjorde.

Det började med att jag jobbade till 1. Sen åkte jag och flera med Erik, i hans lilla bil. Det ar trångt och kallt, men ganska mysigt iaf. Sen när jag kom fram till Kalmar gick jag in och ut ur flera affärer för att hitta något till Henrik. Jag ringer honm (han är för tillfället också i Kalmar) och säger att jag inte hittar något. Henrik säger att det gör inget för att han har inte heller hittat något. Då blir jag glad!

Så vi möts upp, Beställer hem kinamat och tittar på en film. Sen ger han mig presenter iaf! Fatta att jag blev lie stött.. Men jag fick min goda choklad (kvinnan som älskar choklad) och boken: Nattfåk av Johan Theorin. Var väldigt glad i hans: Skuggtimmen, så det var perfekt!

Älskar dig Henrik.

Sen åkte vi till Mange och Anna, tittade på Melodifestivalen och Bruce, den allsmäktige. Bra rolig film. Sen åkte vi hem.Det 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0