Guldfiskminne

Hejsan, kom precis på att jag hade en blogg! Kom på det när jag tänkte göra en till mamma på denna sida, sen kom jag på att "wait! Har inte jag en blogg här?". Snacka om guldfisk minne.. Eller som mina syskon hade sagt: geting i en glasskål. Inge kul att bli jämförd med något sådant (:

Kom precis hem från Nybro typ, tog bussen som går 17:00 från Kalmar. Hann träffa min kära barndomskompis Anna en snabbis på stan. Jag bråskade henne igenom hela staden för att vara vid bussstationen 15min innan bussen går. Jag är tidsoptimist åt andra hållet än Susanne. Hon tror hon har gått om tid, och jag tvärt om.  Men vi hann springa in på konsum i baronen för att köpa lite buss-snacks, och Anna lite snacks till körskolan.

Har nu anmält mig till Högskoleprovet som är den 28mars. Ren spontant. Susanne och jag letade lite på interent, så såg vi en anmälan om det och Susanne sa: Jag tycket att du borde göra ett, om det går dåligt kan man alltid göra om det. Det var den 14 Feb, sista anmänlingsdagen var den 15. Så vi bara gjorde det.. Så nu måste jag plugga på Matte B grejen.. Jag vill ha Anna med när jag gör matte.

Kommentarer
Postat av: Anna.E

JA sandra.. du o jag på matte lektinerna äger ju totalt:P vad är -4 gånger -4? ehh.. -8? nej nej - 16 elelr?

2009-03-02 @ 23:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0