Motions-Sandra

Tro det eller ej, men rubriken ska stämma in på mig förr eller senare. Jag är redan på en god väg! I mitten av januari fick jag ett ryck ett ryck som har hållt i sig tills idag faktiskt. Jag skulle inte längre bli förknippad som den "lata" i familjen (det var nog jag och min bror jimmy) utan jag skulle allt visa dem.

Sagt och gjort!

Jag gick upp en timme innan jobbet för att jag skulle motionsspringa (dock springer jag bara 20-30min, sen gör jag mig i ordning för jobbet de andra. Men iaf!!) I början gick det inte så bra, jag sprang inte alls särskilt långt innan jag bliv trött. Men med veckorna blev det bättre och sen har det bara varit roligt att se resultat. Har gått ner något kilo och är pigg o glad!

Sen blev Henrik sjuk och smittade mig lite smått, så jag vilade i ungifär 1 vecka. Sen kom denna snö och halka, så jag har inte kunnat göra något riktigt på 2 veckor. Men idag sket jag i halkan och gav mig ut i alla fall. Det var grymt skönt. Så ska försöka komma igång med det nu igen.

Öland roots 09? (:

Kommentarer
Postat av: emma the berg!

Hej sandragull! Såg ju att du har blogg nu. Så jag lägger till dig på min (bobogas.blogspot.com) : > GÖTT VA DU FÅR REKLAM. FIna fisken vettu! Pussipussigull <23

2009-02-20 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0