2 dagar kvar

Nu är klockan 22:32, Gud, jag är typ helt slut samtidigt som jag är rastlös.. Inte rört på mig tillräckligt idag antar jag. Imorgon blir det springrundan igen! Blev ingen idag, dock en promenad, men inget mer. Kollade precis på RAW på kanal 5. Det var inte särskilt kul idag, Måns Möller var med, jag är inte direkt något fan till honom.. Tycker han e lite jobbig. Johan Glans där emot, eller Magnus Bertné (eller vad han heter) avgudar jag.

Nä, nu går jag tusan och lägger mig! Godnatt gott folk. Vi hörs imorogn igen.

________________________________________________________________________________________

Snart är det dags för min 20års dag! Dock hade jag lite kalas igår med lite släkt och vänner, det var jätte trevligt! Tack alla som kom igår för att fira mig, och tack för alla presenter!

Huvudkategorin i presenter igår var: MONEY! Efterson jag ska till London den 1April (vilket aprilskämt.. Jag vet, hör det ett antal gånger) med Henrik och eventuellt någon mer. Vi ska bo hos Jacob och Miranda. De är så gulliga som kan tänka sig att ha oss där.

Idag känner jag mig seg.. Men får ta en promenad med hundarna snart så kanske man blir lite piggare. Dock är det segt att vara ensam, mamma är i Orskarsham och pappa jobbar.. Henrik är i Nybro och Susanne i Jönköping. Till och med Percy jobbar! Jag känner mig lite övergiven. Fast egentligen inte..

GRATTIS TILL MIN KUSIN BENNY SOM FÅTT EN SON!

Hittade detta rolige klipp, skrattade som fan! Den e jätte rolig, eller så är det jag som är övertrött. Avgör själva :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snart får du springa till systemet:P Bara 2 dagar kvar.. kram

2009-03-02 @ 15:11:57
URL: http://www.gustavsson.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0