Dagen efter

Idag är det den 5 Mars, alltså dagen efter min 20års dag. Dock var dagen inte så händelserik, men det hände lite smått och gott. Jag jobbade i affären för det första, måste berätta vad som hände där.
 
Jobbade i ca 2 timmar, innan det kom in en dam och tittade glatt på mig och sa: Grattis på 20års dagen Sandra. Då började jag undra hur hon visste att jag fyllde år idag. Då sa hon att det står en stor skylt utanför affären. Jag bara: WHAT? Så jag sprang ut och kollade, mycket riktigt. Det stod följande:

Jag Sandra fyller 20år idag, tar gärna emot bidrag till min London resa. Tack från Sandra.

Jag sprang ut till lagret och varken Erik eller Jörgen kunde hålla sig för skratt.. Vilka jäklar alltså. Det värsta var ju att visa kunder gav mig pengar! Så söta kunder som gjorde detta, men dock var det grymt pinsamt. Sa att jag inte kunde ta emot det, men de gav sig inte. Men efter att jag fått 260kr så gick jag ut och strök över "tar emot idrag"

Sen hämtade jag min super snygga vinflaska från systemet! Coolt va :D Sen åkte jag hem och fick god mat av min mamma och present av mamma och pappa. Sen kom Percy, min trogna granne :) 

Nu sitter vi och kollar på "Sveriges värsta bilförare" med denna granne och äter popcorn. MUMS! Helt sjukt att viss av dem har körkort, medans vissa bara gör sig dumma enligt min mening. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0