En dag kvar

Imorgon är det den 4mars, min födelsedag. Dock blir det nog inte så mycket presenter och så, eftersom jag hade det med släkten i Söndags. Dock ska jag få mammas och pappas presenter imorgon. Sen ska jag även hämta ut min vinflaska på affären. Beställde ett rödvin ekologisk så klart, med smak av svartvinbär, någonting, någonting, grön paprika och choklade! När jag sa det till Jimmy la han denna kommentar:

- Vad besviken du kommer bli när du märker att det bara smakar vin..

Och det har han nog rätt i :) Men IAF! Det är jag som har beställt den, och köpt den.. Helt otroligt! Synd att jag inte kan springa in på ett Systembolag bara så där, menmen..

Och Anna, jag ska skicka ditt kort med posten imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0