Ensam hemma

Ja, nu har alla verkligen lämnat mig, min mor, min far, mina hundar.. Every one! Mamma är i Dalarna och hälsar på sina nära och kära, pappa är i Kalmar och hjälper broder Jimmy med renovera köket, 2 hundar är i Dalarna och 1 i Köpingsvik. Susanne är i Jönköping, Henrik i Nybro och Percy är hemma hos sig (dock var han här nyss, men nu har han lämnat mig med) . Min dag såg ut följande:

1. Vaknade 7:45, tog på mig kläderna för en jogging tur med Spana.
2. Duschade och tog på mig andra kläder för att cykla till jobbet och jobba.
3. Jobbade (offcurse)
4. Percy som är så gullig hämtade mig med sin bil och skjutase hem mig
5. Kollade på twiglight med Percy.
6. Skalade morötter, blandade dipp, fixade eld i pannan
7. Kollade på Let's Dance.

Typ det.. Nu sitter jag ensam här och känner mig lite övergiven.. Vill till Henrik i helgen, dock vet jag inte hur jag ska ta mig dit. Så säger Henrik att han inte riktigt vet ifall han har tid att umgås med mig ifall jag kommer >.< kul att höra! Han har massa med hocky:n och fotbollen hela helgen typ. Sen jobbar han ju Måndag och Tisdag.. Men ska fundera en liten stund till..

Men som tur är finns Johan Glans, som alltid kan göra mig på glatt humör igen! Om du har 7:07 minuter titta på detta!

Kommentarer
Postat av: Anna.E

ÄLKSAR det klippet.... eh.. MU!

2009-03-14 @ 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0