Flytta till Kalmar?

Ja, vi börjar allvarligt fundera på det. Eftersom jag i höst ska studera i Kalmar vore det praktiskt, plus så har blir jag mycket närmare mina vänner. Sen funderar Henrik på att jobba i Kalmar med, dock kanske inte nu på en gång. Men iallafall om något år. Så har ni någon 2:a i centrala Kalmar så hör av er!

I Söndas skulle jag prova på något roligt. Dessa Gojibär jag som jag läst så mycket om, de ska tydligen vara bland det nyttigaste man kan äta! Full proppade med antioxidanter o.s.v. Man kan ha det på müslin eller i bakverk eller bara äta rakt av. Svin dyra är de, 160g kostade 89kr. Men jag var bara tvungen att prova! Så jag köpte dem. Dock blev jag lite smått besviken på smaken.. Det liknade väldigt mycket russin.. Och alla som känner mig vet att jag hatar russin >.<  Dock var de inte så illa, men inte så goda som jag hoppats på. Så för alla som älskar russin, köp dessa nyttighets bär!
  

                                                         
                                           
Sen vill jag även tacka Anna och Josefin för en trevlig kväll och för den jätte fina presenten jag fick av er!

Kommentarer
Postat av: josse

vad fick du för present? :)

/fröken nyfiken

2009-03-11 @ 20:02:12
URL: http://jbernis.blogg.se/
Postat av: anna panna

åh sånna bär vill jag också ha!

2009-03-13 @ 16:07:15
Postat av: Anonym

Josse: Det var en jätte fin klocka :)



Anna: Haha, det tycker jag att du kan göra. Vi kan vara ultimata hälso-kickarna!

2009-03-13 @ 22:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0