Fult

Nu är jag så upprörd att jag inte kan låta bli att skriva om det. Har fått ett "ilsket mail" från en vän till mig, i alla fall trodde jag att vi var någelunda vänner. Men inte så säker på att han såg det så längre. Var iallafall på fest hos honom och kvällen slutade med att jag blev lite full och klumpig. När kvällen artade sig och nästan alla hade dragit hem började jag ta upp vännens kamera och skulle börja ta bilder. Sen ville en annan som var där också ta bilder, så skulle jag ge över den men missade typ. Kameran hakade upp sig och jag visste inte rikgit vad jag skulle göra.

Nu fick jag ett mail från denna kille där det stod att: jag var jävligt feg. Och att det skulle kosta minst 1500 att laga kameran och att han inte skulle betala detta själv o.s.v. FINE! Det kan jag ta på mig, jag ska betala en del. Men att skriva ett sådan mail, istället för att typ skriva:

Hörde att du råkade ta sönder min digitalkamera, kan du tänka dig att betala en bit av det?

No, det är tydligen viktigare att lägga våran så kallade "vänskap" efter matriella ting. Vill bara dra ett bra exempel. Min syster hade köpt en Laptop. Sen en kväll råkade hennes kompis spilla Beylis (stavas?) över den och den kvaddade helt. Min syster fick inte ut sin försäkring men begärde inte alls att hennes vän skulle betala eftersom det var ett misstag.. Alla gör ett!

Men FINE! jag kan betala!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg sida du har nu:P

Om materiella ting går över vännskap så är inte vännskapen viktigare än pengar.

Olyckor händer, sånt är livet..

Kram Johanna

2009-03-07 @ 06:57:33
URL: http://www.gustavsson.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0