Hemma igen

Nu är jag hemma på Öland igen. Detta farande börjar gå mig på nerverna.. Jag älskar att spendera tid med Henrik, dock trivs jag inte särskilt i Nybro, tyvärr.. Jag gav det ett försök. Men känner inte att jag känner mig hemma där. När Henrik är på jobbet eller borta gör jag verkligen ingenting! Det är frustrerande. Varför kan jag bara inte göra något? Det känns inte rätt helt enkelt. Så därför är jag så överlycklig att Henrik kan tänka sig att bo i Kalmar, han gör mig en sådan stor tjänst då!

Fest nu på lördag eller ej? Vet inte!! Shit, ska det vara i Nybro då eller i Kalmar? Men ifall jag har den i Kalmar, vart? Tror jag ska höra med några av mina vänner ifall någon kan tänka sig ha den hos sig. Eller blir det för krångligt? Åka fram och tillbaka menar jag. GRAH! Så mycket att ta reda på. Ne, vi får nog flytta denna en helg till tyvärr. Henriks syster Johanna fyller ju år då. Så då måste vi ju gå till henne :) God Natt

Kommentarer
Postat av: Anna.E

Så de blir inget denna helg helelr?:S:P

2009-03-18 @ 08:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0