Panik ?!

Ja, mina vänner.. Det stämmer, jag börjar få lätt panik över högskoleprovet som är denna lördag! Fuck.. Varför skulle jag anmäla mig? Aja, nu är det bara att göra mitt bästa. Men fick ett litet hopp av Mats (min gamla skolkamrat från Åkerbo, som är värsta mattesnillet) att rent slumpmässigt sätt. Alltså om man bara gissar sig igenom hela provet har man ganska stor chans att få 0.5 i slutresultat! Det skulle jag buga och bocka för som det känns nu!!

Idag var jag inne i Kalmar en snabbis och träffade mina vänner! Började med att träffa Anna, vi gick til Epressobar (stavas?) och tog en varsin kaffe och delad cheescake. Väldigt trevilg. Sen kom hennes pojkvän Daudha? och hans kompis. Vi satt och snackade lite. Sen kom Josefin från jobbet och höll oss sällskap. Sen helt otippat såg jag några dreads som liknade min vän Emmas. Och det var det! Så Emma var också med. Väldigt trevligt! Kul att umgås med dem.

Godnatt allihop!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till! Ska hålla tummarna för dig! =)

kramar

2009-03-26 @ 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0