Röd vin och barnspel i all ära tack!

Så, äntligen är högskoleprovet färdigt! Har ingen aning hur det kan ha gått för mig, allt mellan himel och jord. Svårats för mig var nog Svenska delen och Engelska delen.. I svenskan var det 5 texter man skulle läsa och svara på. Varje text var typ 1 A4. Sen skulle man analysera texten o.s.v.. Det är tusan min svaghet. När jag hade svenska B och skulle analysera skillnaden mellan två texter fick jag betyg: G- -! Haha.. Två jäkla minustecken efter G:et. Snäppet över värdelöst alltså! haha, skrattar varje gång jag tänkter på det. Sen när det är på engelska blir det typ ännu värre :)

Sen hade vi Svenska ord, matte och tabeller. Där gick det nog lite bättre. Men vissa frågor förstod jag inte vad de ville fram till så då fick man gissa!

Provet började 9:00 och höll på tills 16:10. Hela dagen gick åt alltså. Det tog verkligen musten ur en.. Redan vid 12 började huvudet bli tungt och jag längtade hem till soffan och ett glas rött vin.

Nu sitter jag här och dricker mitt andra glas rött för kvällen, Himelskt! Så håller jag på att ladda hem "Häst&Ponny, Varsågod och rid" Anna och jag spelade det i våra unga dar och det det skit kul! Hoppas det är lika roligt vid 20års åldern, Det får jag reda på om 58min.

Hoppas ni släckte alla lampor och allt annat vid 20:30 till 21:30. Det gjorde iallafall jag. Dock fick datorn vara på eftersom jag är helt ensam (Henrik i Kalmar och tar några öl men sina vänner).

Kommentarer
Postat av: Josse

JAG OCH ANNA VILL KOMMA OCH SPELA!!!! :D:D jag spelade det typ jämt när jag var liten! åååh :)

2009-03-29 @ 22:09:29
URL: http://jbernis.blogg.se/
Postat av: Anna.E

VAr spelet lika roligt vid 20?

2009-03-29 @ 23:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0