Vårens dag!

Idag var det värsta vårdagen! Blir så glad att jag nästan skuttar i verje steg jag tar. Idag när jag vaknade (7:45) för min dagliga springrunda tvekade jag först. Spana hade hållt mig vaken hela natten typ, genom att hoppa upp och ner från sängen flera gånger.. Hon är ju inte tyst direkt! Men efter mamma gav några insperarnde ord tog jag på mig kläderna och ut i solen. Dock var det värsta motvinden vid allvaret! Tårarna rann längst kinden och jag svor över att jag gått ut idag. Men sen när jag kom till havet, fick vinden i ryggen gick det bättre! Men sen.. När jag kom på semesterbygatan (en liten skogsväg för er som inte vet) var det helt underbart! Vildstilla, en varm sol och fåglar som kvittrade som aldrig förr. Då kunde jag inte springa.. Jag slöt mina ögon och bara njöt! Helt underbart!

Sen fick man gå till jobbet och sitta bakom en kassapparat.. under lysrören.. Lite depprimerande. Men, men.

Snart kommer Percy, vi ska se på "Rent hus" preminär ikväll!! (suck, nördar. I know) men det är det roligaste vi vet :D!


   
Söta Spana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0