Youtube.com

Tack någon för denna hemsida. Finns det någon bättre? Nu har mamma och jag suttit och skrattat i snart 15min åt olika klipp och vidoes. Men bäst är nog denna:


Vi skrattar så vi får tårar.

Imorgon blir det en stressad dag för mig. För det första ska jag jobba från 8:45-13:00. Sen blir det raka vägen till Marinan, där jag ska hjälpa till och servera/diska på en middag. För lilla Olivia ska döpas, och det är efter middagen som vi ska hjälpa till på. [Wine? Offcurse!]

Sen ska jag till Roger och fira honom, han fyller ju 40! Grattis Kusin. Sen ska jag till lilla B-holm, det är crusing (stavas?) så jag och Maria ska kolla på bilar, som förr i tiden, och sitta på Robinson Cruse. Party. Sen blir det att jobba HELA nästa vecka. Erik och Lillan ska ha semester med alla barnen. Mysigt. Föresten så är deras mellan pojk förtjust i mig. Han vill gifta sig med mig eftersom jag har fina skor. Gulligt va! Mer behövs inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0