12 Nov Torsdag

Tusan vad jag längtar efter julen! Ja, vad jag längtar efter julen! Jag vet knappt någon mysigare månad, pynta i hemmet, julbak, varm dryck såsom glögg och julhandla! Gå runt i affär efter affär för att försöka hitta något fint och som man tror att de kommer bli glada över. Min syster Susanne och jag brukar alltid julhandla tillsammans till familjen och planeringen där roligt. Sen ska det självklart snöa som tusan

Min bror Jimmy och hans flickvän Tina skulle kommit hem till mig i förrgår med lilla Alex och hälsat på oss i våran nya lägenhet. Men lilla Alex har fått några skumma kramper, de vet inte riktigt varför de kommer så de har sovit över på sjukhuset sen i måndags. Lillen.. Han är helt frisk annars, stark som en oxe, de ska bara kolla upp dessa kramper. Hoppas han blir bra snart, vill se honom (det är besöksförbud på denna avdelning så får inte hälsa på där) 

Igår var jag ledig och då passade jag på att tvätta, det var skönt att få lite rent igen! Sen gick jag och fikade med Johanna, Joanna och Anna. Sen efter det följde Johanna med mig hem, vi skulle plugga.. Men eftersom vi inte är något bra förbömme för varnadra slutade det med att vi kollade på Harry Potter och halvblodsprinsen och åt naturgodis! DUMBELDOR!! Underbar film, vi hade mycket roligt.

Henrik kom hem seent igår, 23:45. Han var med på Nybro Vikings matchen som var i Karls(hamn/krona?), det som ligger närmst iaf! SANDRA ÄLSKAR GEOGRAFI!


Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

Ja, jag saknar oxå julen! Du oc jag och vårat hysteriska julshopande som mamma alltid tycker att vi överdriver. Inte heller att förglömma den traditionella "kineskorven" vid La(r)mto(r)get! ;) SAKNAR!!

2009-11-12 @ 21:21:43
Postat av: Sandra

Haha, det kommer alltid vara jul för mig! Kineskorvarna.. Snart komemr du, då får vi allt ta en korv var! <3

2009-11-13 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0