I'M BACK

Yes, tyvärr blir ni inte av med mig än i första taget.

Idag skulle jag pluggat med boken "Varför känner jag som du gör?" inför psykologin seminariet på måndag, tror ni att jag har gjort det? Icke. Sandra och Henrik har varit väldigt duktiga med att fixa iordning den nya lägenheten (jag vet, vi har haft denna i 1månad redan, men det har varit mycket med att bli av med den gamla och så har Henrik hjälp hans bror i hans källare.) Så idag har vi rensat i källarförådet och i förådet uppe i lägenhten, skönt att bli av med gamla kartonger. Även storhandlat idag. Kyl och frys fullproppad med mat månaden ut!

Nu har vi ätit tacos och tittat på Scrubs/Simpsons/Family Guy sen typ, 18:00.. GO SANDRA AND GO HOMEWORK!

Skolan för övrigt då? Det rullar på! Många i klassen som verkar trevliga, vissa mer än andra med det är endå trevligt.

Ska designa om min blogg! Det kommer bli skoj. Behöver en ny profilbild, JOHANNA KARLSSON, tror du har en på din digitalkamera, give me :D

(Henrik ligger och sover sött i soffan brevid mig, LOVE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0