Ny design!

Japp, idag har jag lekt med min design på bloggen, fick jultema eftersom jag längtar så efter jul! Vill så gärna julpynta men Henrik säger att jag måste vänta tills December, INTE OKEJ! Min kära vän Johanna sa även till mig att det var tidigt, men nu i helgen har hon själv tagit fram adventsljusstake i fönstret, det är; INTE OKEJ! Vill pynta nu! Menmen.. Första advent ska det upp iaf!

Igår så fick jag samtal av kära Josse som var ensam och ville ha sällskap, hon bakade en kladdkaka så skulle jag komma på fika. Där var jag ett bra tag och bara talade strunt, mysigt. Sen fick jag samtal av mamma som sa att de var på väg in till Kalmar och ville träffas. Vi drog iväg till IKEA och småhandlade lite, träffade upptagna bror Jimmy! Men han hade tid med oss när vi skulle äta. Då sa han att han, Tina och Alex skulle hälsa på mig samma kväll, hem, städa och baka sockerkaka! Johanna hjälpte mig att städa, THANKS! Men Jimmy avbokade som vanligt =( Ny tid på Tisdag, då får han eventuellt en sockerkaka..

Idag ska jag äta frukost, plugga och leka lite med kusinbarn Lina som kommer snart hit över sin lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0