Problemlösningar

Idag handlade dagens föreläsnig om problemlösningar, vi fick ett papper med en massa klurigheter på. Tyckte allt att det gick rätt så bra! Fick min rättvisa igenom på en av frågorna! MOHAHAHA (alla som känner mig vet nu att jag är alldeles varm inombords när jag vet att jag har rätt)

Min dag såg ut följande:

- Vaknade
- Gjorde mig ordning till skolan
- Var på skolan
- Gick hem och diskade
- Kollade igenom kurslitteraturen Passer&Smith
- Pappa och Percy kom på besök (de skulle hämtat Susanne)
- Beställde pizza (fast jag föreslog tacos, men ingen var på)
- Kollade på scrubs

Och nu sitter jag här, otroligt! Imorgon ska jag och Johanna ha en pluggdag. Vi ska försöka gå igenom Passer&Smith så nogrannt som möjligt. Kusinbarnet Lina ville så gärna sova över här imogon, hade varit jätte trevligt och kul, men med tanke på min stora pluggdag vill jag vara helt fokuserad på det. Men ska fundera ett tag till!

Percy och Henrik busar (i know, måste få upp tavlor och liknande snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0