Seminarium

Imorgon ska vi ha ett seminarium om den dumma boken. Jag har läst och försökt komma fram till fem citat som jag ska kritisera men det går bara inte! Jag vet inte vad som är med mig, jag skulle kunna gå dit och bara allmänt diskutera om detta som stod i boken utan några problem. Men man ska ha med sig antekningsvärda papper som läraren då eventuellt vill ha in, och det är precis det jag inte fixar!! Varför anteckningar? Onödigt...

Idag var jag och Henrik hemma hos hans familj och firade Bo (Henriks pappa), det var mycket trevligt, det blev mat och tårta. Min egna far är i Dalarna så honom firar vi nästa helg :) Don't worry..

Föresten, vet inte ifall jag sa det innan men jag har blivit FASTER!   
                         Jag och brorsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0