Julhandel

Slit och släp.. Idag har Henrik och jag julshoppat som bara den. Skönt att göra det på en fredag med, ist för en helg då ALLA är ute och handlar. Henrik hade några dagar kvar av sin semester innan nästa år, så han tog ledigt idag så vi hann köpa det mesta. Och det hann vi med, väldigt skönt.

Nästan allt är köpt, och de vi har köpt har vi slagit in i fint papper ♥ Älska julen!!

Presenter ♥

Rambo var inte så mycket till hjälp under tiden.. Det blir en riktigt "nice surprice" för någon i jul med Rambo som julklapp :)

Nu ligger vi i soffan och slappar med Gladiater på tv 3. Jag leker med min Mac och Henrik letar igenom Teknikmagasinet-katalogen efter "årets bluff". Tydligen har de varje år en produkt i tidningen som inte är riktig.. Om man listar ut vilken produkt det är kan man vinna 25 000kr. Not to bad.

BTW, Uniflex rinde mig förut idag om jobbet på Telenor. I got it! På Tisdag ska jag dit och skriva på kontrakt, nice ♥

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej ^^



Grattis till jobbet :)



Donkey Kong var helt fantastiskt!



Vad gör du då? Förutom att svara på kommentarer :)

2010-12-18 @ 02:24:01
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Hanna

Åh vad roligt!! GRATTIS!

2010-12-18 @ 09:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0