There and back again...

Yes, idag var det dags för ett nytt inlägg i bloggen. Ligger nu i soffan och slöar med något dåligt tvprogram i bakgrunden. Varför visar de inget roligt/intressant på förmiddagen på tv? Bara kassa serier.. Fast kanske lika bra det, isf hade jag blivit fast..

Idag ska jag iallafall till stadsbiblioteket och kopiera ännu fler CV och låna en bok till Henrik, till hans utbildning. Fick ett telefonsamtal idag föresten! För kanske 2 månaders sen var jag på arbetsintervju hos Uniflex, bemanningsföretaget. Om att jobba i kundtjänst för Telenor. Just då hade de redan valt nya arbetare till den senaste utbildningen, men de fortsatte med att intervjua flera med tanke på att skulle behöver längta fram i tiden.

IAF, idag fick jag ett samtal från henne igen och jag ska gå på en andra intervju nästa Onsdag hos Telenor. Shysst!! Kanske inte är ett drömjobb, men det duger under tiden iaf..Känns dock som att halva gamla Åkerbo jobbar där + en massa andra som jag känner. Inte säkert dock att man får jobbet, men ska iallafall försöka! Om jag får tjänsten börjar jag i Januari med utbildningen.

Det är ju snart Jul, så jag fick lite hjälp av killarna att baka pepparkakor och Lussekatter.


Resultatet blev väldigt bra, thanks boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0