Bra att ha prylar

Gick in på google och sökte på: Bra att ha prylar och då hittade jag en massa onödiga men endå roliga prylar!
Bl.a 
                         
En "blåsapa nageltorkare". Alltså en pryl som ska torka ens naglar när man målat dem. Man lägger fingret på banenerna och så ska den blåsa allt tort - Endast 69kr!

Eller varför inte denna:
               
En radiobadanka! Och inte bara har den radio utan den berättar även vilken temperatur det är i vattnet! Totaltonördigt men gud vad praktiskt - Endast 149kr

länk http://www.coolstuff.se/category/Skoj


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh...vilken fiiiin anka..

2010-02-16 @ 20:28:58
Postat av: Sandra

Jag vet, ska lätt inhandlas när jag får pengar över.

2010-02-16 @ 22:18:56
Postat av: Emma Grimmfjäll

Jag har en sådan anka i duschen :). Jag har döpt honom till Donald och han funderar perfekt! Har haft honom i snart ett år och har inte behövt byta batterier än. Köp en!

2010-02-19 @ 23:02:52
URL: http://emmaterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0