Föräldrarmys

Idag kom mamma och pappa på besök med hundarna! De skulle besikta bilen och passade på att komma hem till mig och hålla mig sällskap ett tag. Mamma och jag åkte och handlade mat på MAXI, det bli Lasange till middag idag. Sen drog mamma iväg och skulle träna agility med pudlarna, då gick jag och pappa på en promenad runt sjön med taxen. Det blåste kallt men det var trevligt iallafall.

Nu har jag stått och fixat maten, ska snart skära sallad. Maten ska vara klar runt kl: 18:00 då bode mamma kommer tillbaka och Henrik kommer hem från jobbet.

Längtar efter vår och sommar nu, så spanade runt efter bikinis och hittade en som jag vill ha som jag nog ska beställa när jag har råd!

                        
                                  Snygg på henne, snyggare på mig? Självfallet!

Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

Åhh vad mysigt med familj och hundarna (ffa min älskade Spana). Önskar att jag kunde vara med er, men hade planer på att snart åka till Kalmar! Jättesnygg bikini!! Var är den ifrån? Den skulle vara skitsnygg på dig ;). Hahah din dyslexi skinner igenom gumman "bode mamma och Henke hem" söt. Hoppas vi ses snart! Kramar!!

2010-02-18 @ 17:51:12
Postat av: Sandra

Du var verkligen saknad Suss! Dyslexin är min bästa vän ;) Ja, kom till Kalmar så att jag får umgås mer med dig. Saknar dig så.

Bikinin är ganska dyr men kommer från:

http://www.phaxswimwear.se/?gclid=COW-weiD05sCFYuB3godCC-BKg



Hoppas du hittar en billig och snygg!

2010-02-18 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0