Halsont

Ursh! Jag började dagen (kl 01:25) över att jag inte kunde somna! Henrik hade tryckt ut mig från sängen så jag hade kanske bara 50cm att rulla mig på, medan han hade 130cm.. Så jag var tvungen att väcka honom och be honom hoppa åt sidan lite. Sen tog det ytterligare 30min innan jag lyckades somna.

Vaknade av en känsla att jag var tjock i halsen. Sen bar det av till Arbetsförmedlingen för ett litet möte. Måste skaffa mig en coach med tankte på att jag kommer få Alfa kassa. Hurra! Sen kom jag hem, grejade lite i lägenheten och lekte med nya mobilen (fortfarande jätte rolig att pilla med). Nu gör jag och Henrik varma mackor i ugnen, ska bli gott!

            Hittade några häftiga bilder på datorn, kallad: The moste amazing photo's ever
                       
                        
                        

Ganska hemsk den sista. Hmm.. Undrar vad Susanne och Linn skulle göra i den situationen?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas att du mår bättre. Du har en så fin och gullig pojkvän.

Kram mor

2010-02-20 @ 10:16:37
Postat av: Annika

så låt han ha 130 cm i sängen...=)

2010-02-21 @ 11:28:41
Postat av: StoraSyster Susanne

OM jag mot alla odds skulle överlevt det senariumet så hade jag ALDRIG närmat mig vatten igen, inte ens toaletten!!

2010-02-22 @ 20:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0