New phone!

Ja, har förlängt mitt 3 Abonnemang (stavning?) och fick välja en ny mobil. Gick in på 3 hemsida och började bläddra igenom. Tillsist fastnade jag för en mobil:  Huawie U8220! Skit ball! ville dock hellst haft en IPhone, men det får vänta tills jag har en fast inkomst


Är den inte nice? =)

Men det var inte det lättade att få tag på den. Den kom till DHL Service lager ställe typ.. Och det var mitt i ingenstans. Långt ut i industriområdet vid Kalmar. Jag kollade upp gatan på Eniro sen så tänkte jag att det skulel vara skönt med en promenad. Dock visste jag inte att det var SÅ LÅNGT BORT och att det skulle bli SNÖSTROM på vägen dit. Typiskt.. Men nu är jag iallafall tillbaka och laddar mobilen. Snart ska jag leka med den. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0