Vinkväll och mysig filmkväll

I Lördags var det vinkväll hemma hos Josse i hennes lägenhet. Anna och jag skulle ta oss dit med buss, för det skulle ju vara så himla praktiskt. Synd bara att det hade kommit lite snö dagen innan, och kommer det lite snö på vägarna är både buss och tåg alltid försenade! Så där stod vi i kylan med ett gäng människor som skulle till Tegelviken. Men efter ca 15min försening kom den och vi kunde sätta oss i värmen. Dock kom vi fram till om vi hade gått på en gång så hade vi redan varit framme. Menmen.. Hos Josse var det Jag, Anna, Josse (offcourse), Johanna, Robin och Nelson.. Så här såg våra konversationer ut!


Trevlig kväll måste jag säga! Synd att jag inte följde med ut bara..

Sen igår besökte jag min bror, brors flickvän och brorsson. Jag skulle äta lunch med dem. Eftersom Henrik skulle till Nybro fick jag ta bussen för att ta mig dit. Sen när jag kom dit var maten nästan färdig. Det blev lasange, väldigt utsökt! Sen försökte Jimmy och jag hitta en bra film som vi kunde se. Efter mycket om ioch men blev det denna:
                             

Ganska konstig men lite smårolig film, sen tackade jag för mig och fick skjuts av min bror hem igen! Det var en ganska bra helg för Sandra kan man säga.

Kommentarer
Postat av: josse

HAHAH, älskar bilden!!

2010-02-22 @ 17:40:50
Postat av: StoraSyster Susanne

Hahha du har för mkt fritid gumman ;)

2010-02-22 @ 20:26:05
Postat av: StoraSyster Susanne

btw ta bort den jobbiga "varifiera din kommenter" as jobbig.. Typiskt nu åker jag ju på en till! :S

2010-02-22 @ 20:27:21
Postat av: Sandra

Fritid är det bästa som finns ^^ Jag vet! Men vet inte riktigt hur man tar bort det tyvärr. Ska googla lite senare och försöka.

2010-02-22 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0