Bye Darling!

Idag åkte min kära Johanna ifrån Kalmar. Efter min och Annas morgontränings pass åkte vi och Josse till Johanna för att säga hejdå och eventuellt hjälpa till att packa. Men det behövdes inte, hon hade redan packat allt. Sen unt 12 åkte Josse och Anna men jag stannade kvar ett slag till. Vi pratade och kollade på barnprogram som gick på tv =)

Sen ringde det på dörren, det var Johannas Farföräldrar som kom för att hämta henne, jag hjälpte dem att packa ner grejer till bilden och så bjöd de på mat på Zorbas, thanks! Sen efter en timmes trevlig lunchprat så var de tvugna att åka hem. SNYFT!

Henrik har åkt till Nybro, det är fotbollsfest ikväll (endast för spelarna, ej respektive tyvärr) så min kväll få bli att småplocka hela lägenheten. Det ska bli så RENT SÅ!

Imorgon ska jag se Avatar i 3D! Har sett den vanliga verisonen och avgudade den, i 3D lär den bara vara bättre!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi får se till att Sigfrid har fester där respektive får komma så kan ju du och jag dra igång festerna lite. Hehe =) Träffas snart?? Du kan ju skriva in i almanackan att lördagen den 20 februari är det fest här hemma hos mig i Nybro!! =) Pussss

2010-01-17 @ 15:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0