Ny design igen!

Ja, nu är julen över och då tyckte jag att det var dags för att julstäda bloggen med! Tycks?

Nu jäklar ska jag börja ta hand om mig själv igen, precis varit på ett gympass och där stod jag på stepp-maskinen, gjorde styrka och sedan löpte jag i slutet. Det var väldigt skönt! Dock hade man värsta vältränande kvinnan brevid mig som hade sprungit i 57min redan innan jag kom. Men man ska ju inte jämföra.. Men det är lite svårt, men det ska i alla fall bli mitt mål!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen för att senare få i mig honungsmelon och vindruve sallad, nice som satan!

Hörs lite senare!

(p.s om ingen förståd det så är mitt nyårslöfte att leva ett mer hälsosammare liv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0