Gör om och gör rätt!

"Gör om och gör rätt!" så lät min älskade Johannas ord när jag berättade för henne att min mattematik B fattades bland mina meriter på min högskoleanmälningar! Det var ett par riktigt passande ord måste jag säga. Jag ringde runt som en galning för att fråga dem vad de höll på med. Det visade sig att de inte hade tillgång till mina utbildningar som var tilläggsval. För i min utbildning ingick inte mattematik B, jag och en klasskamrat slet så hårt en BF elev någonson gjort på dessa lektioner!

Så jag (eller rätter sagt Henrik) fick posta en kopia på mitt slutbetyg och skicka in till dem. Det gjorde jag (eller han) i fredags.. och IDAG har det fixat det, IDAG har de gjort och och gjort RÄTT!


Innan har det stått: Merit saknas, Mattematik B

Så, nu är det bara att hoppas på det bästa att jag kommer in på mitt program!

Kommentarer
Postat av: Anna.E

ja faan va vi sleeet!! haha kommer du ihåg hans kemiska akvarium;)

2010-06-09 @ 23:32:51
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-15 @ 11:24:12
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0