Mamma rolig!

Som jag sa innan så var Drömkåken på tv ikväll. Mamma satte sig brevid mig här i köket och vi kollade på slutet. Då denna underbara kvinnan som pratar konstant kommer in i badrummet när de badar (i filmen alltså)

Då börjar jag skratta och säger
- Haha, så där ska jag också bli! Skit härlig som alla andra hatar.. hahah
- Bli?? Så är du väl redan, bara att fråga Jenny.

Haha, där var mamma lite rolig måste jag säga. Satan vad jag garva! Kanske påminner lite om henne ibland ;)

Här har vi sista delen av filmen, scenen jag talar om är bland de sista minutrarna i klippet. Så kul!

(Måsta bara lägga till detta, Jenny hatar mig inte :D Vi brukar bara skoja lite om att jag kan vara lite för mycket ibland och har problem med "My Space" och "Your space" som hon alltid sägar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0