Nelly.se

Sitter här i köket med en handuk runt kroppen och Drömkåken på tv:n. Simba ligger på fönsterplatsen och sover medans solen går ner längst trädtopparna. Precis klämt i mig en blod grape, mumma! Det gjorde susen för mitt lilla magont som jag hade förut.

Idag har det varit solsken och underbart väder (synd bara att man jobbar bara), sen när jag väl kom hem bestämde jag mig för att ta en löparrunda, då jag inte sprungit på 3 dagar nu. Spana var glad som vanligt och sprang i full fart. Jag fick två knott i ögat :(  Första fick jag bort på en gång, andra gick inte alls! Stod och stod med fingret i ögat och tårarna böjade rinna. Som tur var kom farbror Bengt med sin gröna lastbil. Jag stannade honom och tog tag i sidospeglen och fann den lilla jäklen! Mitt i ögonvrån.. fyfan.. Bengt bara skrattade åt mig och sen sprang vi hem och gjorde lite hemmagympa.

Eftersom det har varit så fint väder har jag passat på att beställa hem en bikini från Nelly.se
                         
Tyckte en blandat bikini kunde vara grymt sött, så det fick bli denna! Hade kollat in en annan innan, men nu var sen så klart slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0